Construcció de l'Hotel Bestprice en Horta-Guinardó

11/10/2024

Construcció de l'Hotel Bestprice en Horta-Guinardó

Continuem treballant en la construcció d'un Hotel Bestprice en Horta-Guinardó, Barcelona. Actualment, estem treballant en l'estructura de l'edifici.

Un hotel format per planta baixa i tres plantes trepitjo. Comptarà amb 2 habitacions individuals; 24 habitacions dobles; i 3 habitacions quàdruples.

L'hotel dispondrà d’una coberta en la qual trobarem una piscina, on els hostes podran relaxar-se i gaudir del bon temps.

La cadena d'hotels Bestprice és espanyola i es distingeix pel seu model de negoci enfocat a oferir allotjaments d'alta qualitat a preus accessibles. Tenen com a objectiu oferir una experiència hotelera superior al preu de les seves habitacions, combinant un disseny modern, una ubicació convenient i serveis essencials per a satisfer les necessitats dels viatgers.

Aquest és el segon Hotel Bestprice que construïm, després del de Girona.

Estem segurs que el resultat final us encantarà!

www.maheco.es









mantenimiento web Mantenimiento web