Hem començat un nou projecte: la construcció de 2 cases unifamiliars amb piscina en Valldoreix. Actualment, estem treballant en el moviment de terres del terreny.
El primer habitatge es distribueix principalment en planta baixa; on trobem el saló-menjador, la cuina, tres habitacions, un lavabo i un bany complet. Trobem una terrassa vinculada amb la zona de dia. En la planta primera se situen la cuina-menjador-saló, dues habitacions dobles, dos banys complets i un espai polivalent.
L'altre habitatge està format per planta soterrani, baixa i primera planta. En la planta soterrani trobem aparcament per a dos cotxes i un petit traster. En aquest nivell, es planteja un espai de cuina exterior. En planta baixa trobem saló-menjador, la cuina, dues habitacions, una d'elles tipus suite amb bany complet i vestidor, un altre bany complet, un espai de safareig i un altre de rebost. En l'exterior trobem una terrassa vinculada amb la zona de dia. En la planta primera se situen tres habitacions i un bany complet.
El projecte és de l'estudi d'arquitectes eloicamacho.
Tenim moltes ganes d'avançar amb aquest projecte. Estem segurs que us encantarà!